Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Kerstgroet

Beste ChristenUnie - vrienden,

We leven in de tijd van Advent. Een tijd waarin we de blik richten op de toekomst. We zullen daarbij zeker stilstaan bij de corona pandemie, wat het afgelopen jaar tekende. Maar ook onze persoonlijke omstandigheden zullen daarin een plekje krijgen. Ook in de (lokale) politiek wordt nagedacht over hetgeen in het komend jaar op de rol staat. De Tweede Kamerverkiezingen zullen een grote stempel drukken op 2021. Daarnaast zijn er nog veel andere dingen om naar uit te zien. Ook voor de lokale ChristenUnie wacht een vol jaar, met de bezuinigingsopdracht voor de komende jaren en de voorbereiding van de gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Zo is er veel om naar uit te zien! Dit alles weegt niet op tegen het wonder van Bethlehem. Christus werd geboren!!

Namens de fractie en het bestuur van ChristenUnie Neder-Betuwe wens ik u goede Kerstdagen en een gezond en voorspoedig 2021.

Hartelijke groet,

Kees Schimmel
Voorzitter ChristenUnie-Neder-Betuwe

Help mee om het aantal leden te laten groeien!

Wilt u ons helpen om een aansprekend en hoopvol ChristenUnie geluid te laten horen in Neder-Betuwe? Dat kan bijvoorbeeld door uw gezinsleden te vragen om ook ChristenUnie-lid te worden. Daarmee geeft u ons een extra steun in de rug. En wist u dat de overheid voor ieder lid subsidie geeft aan de partij?

Maar naast gezinsleden of huisgenoten kunt u ook denken aan buren, familie of vrienden die positief zijn over de ChristenUnie. Kent u iemand die lid zou willen worden? Als dank voor deze extra steun, geeft de ChristenUnie nu tijdelijk een welkomstcadeau aan alle nieuwe (gezins)leden.
* Actie loopt nog tot 7 januari 2021, dus wees er snel bij!

advertentie+Petrus+2020.png