Nieuwjaar

PC075976webdinsdag 07 januari 2014 11:56

Maandagavond 6 januari vond de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie plaats. Opnieuw bleek het gemeentehuis in Opheusden uitermate geschikt voor dit soort bijeenkomsten. Er waren veel mensen die aan de uitnodiging gehoor hadden gegeven om samen met het gemeentebestuur het nieuwe jaar te beginnen.  In zij toespraak memoreerde Burgemeester Veerhoek verschillende zaken die in 2013 zijn gerealiseerd. Vooruitkijkend zijn de drie transisities die op de gemeente afkomen wel verreweg het belangrijkst.

Voor de vrijwilligersprijs 2013 waren twee genomineerden t.w. het vrijwilligersteam van Columbus te Ochten en mevr.Avelink en mevr den Hartog van de Ned.patientenvereniging. Deze laatste twee dames mochten uit handen van Burgemeester Veerhoek de vrijwilligersprijs in ontvangst nemen.

Helaas moest de Burgemeester opnieuw melden dat er aanzienlijke schade is ontstaan tijdens de nieuwjaarsnacht. Ditmaal 17500 euro.
Er is een dalende trend in de schadebedragen maar natuurlik is uiteindelijk iedere euro er één teveel.

Reacties op 'Nieuwjaar'